levye_ 17+5teyim şu an uygulamadan uygulamaya değişiyor, bazı uygulamalar 17.hafta diyor bazıları 18.hafta diyor 17+ 1-2-3-4-5-6’ya. Doktoruma sordum kafana göre dedi. Sizce?
ecemk94 levye_ kafana göre nasıl bir cevap ya. Özelde ise başka doktor bakın isterseniz. Çünkü upuzun bi süreç ve ilk hamilelikse birazda acemilik benimde öyle çünkü.
Busranur_mnts levye_ 17 den sonra + 2 3 4 falan bazı uygulamalar onu 18. Haftanın içinden sayıyor o yüzden 1 hafta ileride gibi oluyor sonuöta 17 dolmuş +sı var o yüzden yani aslında aynı şey
ylnydgd levye_ 17+1 olduğunuzda artık 17. Hafta bitmiş oluyor aslında o yüzden bazı uygulamalar direkt 18 olarak yazıyor. Ama doktor bende hep 17+1 diyerek ilerledi
levye_ ecemk94 Bu cumartesi itibariyle bir daha yüzünü görmek istememe suretiyle bıraktım, her seferinde mizacı böyledir dedim ama en sonunda hüngür hüngür ağlatınca bitti gözümde. Özel özel, instagram fenomeni şovcu.
myangelson levye_ 18. Haftanın içinde oluyorsunuz. Yani 17. hafta bitmiş 18 den 5 gün almışsınız. Ben tamamladığım haftayı söylerdim yani mesela 17+5 haftalıksam 17 haftalık derdim. Tabi doktorlara falan direk günü gününe söylüyordum