Devrimegem Ben oksapar iğne kullanıyorum bugün unuttum yapmadım acaba bişey olurmu çook korkuyorum😔😔😔
Busucan Devrimegem Canım aklına gelir gelmez yapsaydın sıkıntı olmaz gün bile gecirmemişsin sıkıntı etme. Benim de telefonumda alarm var unutmamak için dakika gecmesin diye tedirgin oluyoruz haklısın ama saatten de birşey olmaz.