uzlett 4+1 uygulamaya göre doktora,gitmedim kan vermedim sadece silik çizgi gördüm belirtim pek yoktu sadece gögüsüm acıyordu oda normal adet olcağım da da acıyordu
Normalde zaten hassas bi insan olduğum için her gün bir yerim ağrıdığı için pek bir belirtim yoktu sizde durumlar nasıl