eeeeeeeeeee çok silikte olsa görünüyor. Yine de adet gününü bekleyip eğer olmazsan aynı gün tekrar bir bak istersen yine böyle çıkarsa kan tahlili yaparsın. Bide bu ara testler de artık ne oluyorsa yalancı pozitif çok çıkıyor maalesef benim bir iki hafta önce 5 tane test yaptım hep silik çizgi vardı tahlil yaptım betam 1 bile değildi o yüzden artık güvenemiyor insan