Doğru mu anladım bilmiyorum ama benim de eskiden sık göbeğim düşerdi. Annem bi parça ekmeğe (patates falan da olur kibriti dik tutacak bişey olsun yeter) bir tane kibrit saplayıp göbek deliğimin üzerine koyardı. Sonra kibriti yakıp dikkatlice üzerine bardak kapatırdı. O sırada kibrit sönüyor ve göbek bardağın içine doğru toparlanıyor. Bi süre sonra bardak kendini salıyor ve ağrım geçiyordu. Birkaç kez de bi akrabamız suya bi dualar okuyup üflemişti iyi gelmişti