Burcu__0506 Kızlar ovulasyon testime bakarmısınız lütfen en son pazar günü yapmıştım , ben uygulamaya göre yumurtlama geçti diye yapmamıştım.. Bugün gece öylesine bi yapayım dedim ve böyle gördüm sizce Pozitif mi ? Değerlendirmeliyim? 
mommycharlotte Burcu__0506 merhaba, henüz tam yumurtlama dönemine girmemişsiniz ama bence yakın. uygulama yumurtlamanızı yanlış hesaplıyor olabilir, ona göre hareket etmemenizi öneririm. regliniz düzenliyse bu günler yumurtlama için daha olası zaten☺️
sepselin Burcu__0506 uygulamaya güvenme ya o tamamen düz bilgi bana 9-10 Ocak yumurtlama diyordu 1 ocakta yumurtladım
prs_99100 Burcu__0506 hiç bilmediğimden soruyorum özelse cevaplama 🙏🏼 deneyip olmayınca mı yapılıyor yoksa sadece yumurtlama günü takip etmek için mi
Burcu__0506  kızlar o gün pozitifti ve artık çatladı 😒