hasretozdmrata Merhaba hanımlar 13+6 günlük gebeyim 1 saat önce 2 parça pıhtı geldi sabahtan beride kasıklarımda ve belimde ağrı vardı sizce normal midir? (2.gebeliğim)
PapatiA hasretozdmrata düşük felan olsa kanaman gelmesi lazım yani pıhtının öyle gelmesi Laz’m benim öyle olmuştu iltihap felan olabılırmı
hasretozdmrata PapatiA bilmiyorum ama iki gün önce de alerji nedeniyle hastaneye gittim kolumdan serum eksik olmadı geçmeyince avil ve deltakorti verme zorunda kaldılar yani kortizon verdiler