Edalptekn Kızlar kaçıncı gün yapmak lazım ya 1 hafta oldu hala silik çizgi veriyor sizde kaçıncı günde yok olmuştu
havva_5 Edalptekn 14.günden sonra yapın ben 16.günde yapmıştım negatifti + aşılama olmama rağmen. Herkesin vücut yapısı farklıdır vücuttan atılması 10-12 günü bulabiliyor
Edalptekn havva_5 yok benim ilk ignem ilk defa tedavi görüyorum ama evet böbreğim baya yordu beni bugün test yaptım 9. Günün sabahı iğnenin silik çizgi var biraz cılız ama bilemedim iğnenin son kalıntısı olabilir mi
havva_5 Edalptekn olabilir 14.günden sonra yap ben 16.günde yaptım negatif çıkmıştı zaten 20 sinde de regl oldum canım
buket123_ Benimki aşılama değil ama 2.aydayım letuyla yumurtalarım büyüdü bugün 12.gunumdu test yaptım negatif çıktı pozitifi daha geç gören varmı acaba