prenses99 bol zıbın al canım sana tavsiyem tek ni yerden alma her markanın satıcının kalıbı farklı mesela benim oğlum 3.100 doğdu ama ödem gidince 2.800’e düştü e bebekten aldığım her şeh büyük geldi çuval gibi durdu üzerinde yenidoğanlar hele civilden aldıklarım zaten iyice büyük mesela ben bi butikten almıştım ucuz diye sırf onlar tam geldi kilosu zayıfken bide çok alma diyenler olacak yine tercihtir ama özellikle zıbın asla yetişmiyor 2 günde bir çamaşır atıyoruz makineye. Çişi var kakası var kusması var günde kaç kez üst değiştiriyoruz sayamıyorum şu an 26 günlüğüz daha kıyafetler yeni yeni vücudunu sarmaya başladı. Bide bana yakın akrabam aramız az diye oğlunun giyemediklerini bana verdi eğer o eklemeseydi ben daha çok zıbın almaya giderdim 😃 Alırken iyice abartma yabi ama 3-5 zıbınla baş edilmez
Tulumları düğmeli yerine fermuarlı tercih edebilirsin düğmeliler çok zor oluyor alt alırken fermuarlılar hem rahat hemde özellikle doktor kontrolünde vs çok pratik oluyor
Biberon Philips avent kullanıyorum memnunum emzikte yine Philips damak yapısına uygun olandan 2 gün kullandık şimdilik bıraktık