Esra11_10 oglum ne emzik ne biberon aldı
Sadece anne sütü başka bişey almadı
Ek gıdaya başlattım 5,5 6 . Aydan itibaren işte
Ek gıda ve anne memesi bukadar
1,5 yaşında zor kestim
Hala meme düşkünü 4 yaşında oldu gelip bakmak ister filan
Küçükken meme emiyodum der düşün
Yani çocuktan cocuga degişiyor
Benim almadıgım biberon emzik kalmadı
Her mamayı da denedim yok
Almadı bir türlü
Şükür benim sütüm vardı
Sütümü sagıp biberona koydum birde öyle deneyeyim diye yok o şekilde bile almadı 😬Düşün