minnnee oğlumu 19 aylıkken sünnet ettirdim. Dikişli olsun istedim eski usul daha hızlı toparlanıyor diye + lokal anestezi yaptılar. Özel bir klinikti bacaklarından tutarak yapıldı ne kadar uyuşsa da tabi çocukta bir korku oluyor. Ama bu yaşlarda gerekmedikçe genel anestezi vermemek gerek vücuda. O yüzden ağlasa da çırpınsa da yaptırdık. Sonraki 3-4 gün zorluydu, kremlerini yağlarını ihmal etmedik ama iyileşmesi biraz zaman aldı tabi. 1 haftaya çok iyiydi, sonra da toparladı. Aklı biraz daha erdiği için tabi pipisini gösterip ih ih diyordu acıyor anlamında. Şimdi 21 aylık iki ay geçti üstünden gayet rahat bir sıkıntı yok. Keşke daha erken yaptırsaydim diyorum ama 2 yaşı geçirmedigimiz içinde mutluyuz eşimle çünkü hatirlamicak bu zamanlari.