Kızım 18 aylık ve dün hamile olduğumu öğrendim. Kızımın 2. Yaş gününden sonra gebelik düşünüyordum zaten planımdan 6 ay kadar önce hamile kalmış oldum. Ondan benim bir korkum endişem yok ama çevremdeki herkes kızıma bakıp ay rezil olacak diyor. 27 aylık olacak. 2 yaşta da kreş zaten düşünüyordum. Bana hiç kızımı rezil edermişim gibi hissettirmiyor. Ben daha çok yorulurum belki evet ama asla çocuklarımı mağdur etmem gibi geliyor. Arası 2 yaş olan anneler beni bir bilgilendirebilir misiniz? Nasıl ilerliyor süreç? Büyük için gerçekten üzülmeli miyim?