baybbay sbskskk merhaba ben a life hastanesi lala hocaya gidiyorum cok memnumun asiri guler yuzlu sakin bir bayan her sorunu cevapliyor numarasini veriyor acil bir durumda hemen ulasabil diye muayene ucreti 1400 tl dogum paketi 55 bin tl
kocak2126 sbskskk Çukurambarda kendi kliniği olan Mine Sıdıka Kermalli. Üstüne kimseyi tanımam 👌 Doğumu Koru hastanesinde yaptırıyor
kodakbebek sbskskk merhaba medinaca hastanesi doç.dr emre günakan - başkent hastenesi doç.dr nihal hoca perinatoloji ve normal kadın alanı ve özel kliniği next levelde prof dr. Sertaç esin perinatoloji ve kadın doğum alanı. Ben bu 3 doktorun hepsindende çok memnunum şuan emre hocayla doğum paketim var ayrıntılıya sertaç hocaya gidicem. Nihal hocayla bir önceki gebeliğimde tecrübem olmuştu.
dilaraervaduru baybbay merhaba bende müge hocaya gidiyorum orda ama lala hoca çok övülüyor ona geçmeyi düşünüyorum çok merak ediyorum kaç haftalıksınız
baybbay dilaraervaduru merhaba 10 haftalik hamileyim cok memnunum doktorumdan gereksiz tahlil istemez istedigi tahlilleri devlette de yapsaniz dahi bakiyor guler yuzlu azarlamaz ☺️ her zaman cok ilgili bir doktor numarasini veriyor bir sorun oldugu zaman ulasabilmek icin resim video vs cekebiliyorsunuz icerde ultrasonda merak ettiginiz soru varsa cevaplayabilirim ☺️
dilaraervaduru baybbay Teşekkür ederim bilgi için aslında müge hocada iyi ama ben biraz çekingenim müge hocada biraz sert duruşlu biraz çekiniyorum lala hoca ya birazda o yüzden geçmek istyorum
baybbay dilaraervaduru evet bencede guler yuzlu doktorla daha rahat ilerleniyor ve cekinmeden vs soru soruluyor birde telaslandirmamasi bir problem oldugunda o da cok onemli doktorun sakin olmasi seni korkutmamasi cok onemli benim icin lala hoca hem sakin hem guler yuzlu sag olsun konusarak senin icini rahatlatmaya calisiyor
dilaraervaduru baybbay teşekkür ederim 1 ay sonra gel dedimşti muge hoca ama randevumu lala hocadan alayım en azından aklım kalmasın ☺️ ikili tarama yapılcaktı
kocak2126 sema3346 ben şu an Ankara’da değilim o nedenle Antep’te takip ediliyorum.. en son beş bin civarıydı..
GokAnne Lokman hekim akay da Elif Terzi hocaya gidiyorum çok tatlı bir doktor doğum yapmadım henüz umarım süreci olumlu tamamlarız
merveyldrmdmr Medicana perinatolog Ayşe Kırbaş hanıma gidiyorum, 21+3deyiz. Başka doktor denemedim, memnunum gayet. Detaylıya da Ayşe hocamla gireceğim. Sıcakkanlı, çözüm odaklı, eli tez bir doktor. Yanındayken iyi hissediyorum.