goktugmomsss Kızlar 17+4 haftalığım cuma günü detaylı ultrasona gireyim dedim hangi bölüme randevu almam gerekiyor. Devlet hastanesi için. Erken mi şimdi , beklemeli miyim
Yazmelegi_ goktugmomsss kadın doğum doktorunuzun peritanoloji bölümüne alan açıyor o şekilde randevu alıyorsunuz genelde 20-24 arasi bakıyorlar
3oglanannnesi goktugmomsss 20 haftadan sonra önerilir 18 19 da küçük oluyor 21 22 hafta daha net vence doğru sonuçlar için
lotusflowers goktugmomsss daha haftanız küçük ama şimdiden randevu alsanız anca sıra gelir zaten. Kadın doğum yönlendiriyo
handan3958 goktugmomsss Canm kadın doğum doktoruna git önce perinotolojiye yeşil alan açmasını iste detaylıya gireceğini söyle ve tavsiyem 21 22 haftadan önce gtme ben tam 20 haftalıkken gttim baktı ama haftası küçük net değil dedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı 22 de tekrar girdim o yüzden. Birde nerede oturuyorsun bilmiyorum ama normalde perinotolojiye çok zor randevu düşüyor hep dolu oluyor ama sultangazi haseki eğitim araştırma hastanesine çok sık randevu düşüyor oraya kolaylıkla alabilirsin aklında bulunsun
goktugmomsss Yazmelegi_ 18. hafta Perinatoloji demiş 20-22. Hafta kadın doğum detaylı ultrason demiş onu neden 18. Hafta için öyle demiş olabilir ki
Gks_01 goktugmomsss bana da eğer devlette yaptıracaksan yeşil alan açayıp üni hastanesi perinatolojiye yönlendireyim 18. Haftada hastaneyi ara sana uygun zamanda randevu versinler 20 22 arasında dediler size de büyük ihtimalle böyle demek istemişlerdir çünkü 20 22 hafta arası öneriliyor ben de o haftalarda gidicem
burcuo goktugmomsss Devlet hastanesi prosedürü nasıl işliyor bilmiyorum ama genellikle dolu oluyor perinatolojiler şimdiden randevu ayarlamanız iyi olabilir. 20.haftadan sonra daha iyi sonuç verdiğini söylüyorlar hatta en ideal hafta 22 diye biliyorum. Beyin gelişimiyle ilgili falan daha net şeyler söylemeleri mümkün oluyor.
nursenasu27 goktugmomsss doktorun sana yeşil alan açması gerekiyor genelde 22 den sonra daha net görüyorlar her şeyi ben 20. haftada gittim beni tekrar çağırdı ama gidemedim devlete randevu almak çok sıkıntı yaşadığın şehirde farklı olabilir ama benim gibi bulmakta zorlanan çok insan var istersen yeşil alan açtırıp şimdiden randevu bulmaya başlayadabilirsin imkanın varsa özeli de tercih edebilirsin olduğum şehir de 5 bin civarıydı memleketimde 8 bindi devlete randevu bulunca şehir hastanesine gittim
Busranur_mnts goktugmomsss 20 24 hafta qrası dediler devlette 22 de gittim ben senin daha erken iyice büyüsün bebek organları net oluyormuş o zaman