Normal bebeğim. Gaz olabilir. Kaşık ağrısı olabilir. Bel ağrısı olabilir. Her an regl olacakmışsın gibi ağrılar olabilir. Gebelikte yaşadığımız şeylerin %98 i normal. İkinci gebelik 5. Haftadan sesleniyorum. Merak ettiğin şeyler olursa istediğin zaman yazabilirsin büyük kızımdan müsaitlik buldukça yazmaya çalışırım :)