Kızlar hamileliğinde tansiyon problemi yaşayıp da zamanında doğum yapan varmı süreç nasıl ilerledi ilaç vs kullandınız mı bu benim 2.hamileligim ilkinde tedbirsizlikten dolayı yüksek tansiyondan erken doğum yaptım şimdi bunda da aynı durumu yaşıyorum 24 haftalık oldum şuana kadar hafif yükselişler dışında bir problem yaşamadım ama bu süreç beni inanılmaz geriyor biraz da korkuyorum açıkçası bı yandan bebekten ziyade kendimi de düşünüyorum çünkü bı evladim daha var uzun oldu biraz sizlerin süreçlerini merak ediyorum bilgilendirirseniz çok mutlu olurum 🙏