gunesada Kızlar karından olçum yaptıran varmı 29 mm cıktı karından 20.haftada normalmi? Doktor bısey demedı ben sordum olçtu?
hicrankvck gunesada Net ölçüyü vajinal ölçüm verir doktor bişey demediyse iyidir 25mm altı riskli bende 16.haftadayım ilk ölçğm yapıldı 35 mm cıktı vajinalda 20. Hafta sonrası önemli dedi su anda iyi dedi ama benim leep geçmişim var o yüzden takipliyim zaten
vanilya_kokusu_ gunesada benim 26 haftalıkken 25 mm çıktı 29 haftalıkk Ken 24 olmuştu vajinal fitil kulaniyrum şuan 30+2 yım
yorgunamaumutlu gunesada ben de takipli hastayım benimde geçmişimde kayıbım var şimdi 20 haftalığım vajinal olarak ölçüldü dün 35 mm di ama internetten baktığımda bu haftalarda asıl olması gereken 40 mm miş
esraezerr gunesada tam 20+5 de perinatolog karından 30 mm ölçtü ama hiçbir yorum yapmamıştı iyi veya kötü ben de o sıra bilmediğim için sormadım 24 haftalıkken kendi doktorum vajinal ölçtü 40 mm çıkmıştı vajinal ve karın çok çok fark ediyor ve rahim ağzı kapalıysa 25 mm altı değilse riskli görülmüyor ama siz yine de sadece daha dikkat edin ayakta kalmamaya özen gösterin uzanın dinlenin hep kafanıza takmayın hiçbir şey olmaz allahın izniyle stres yapmayın yeter
gokce_3838 vanilya_kokusu_ Bende 25 haftalıkken 22 mm çıktı riskli dedi doktor. Şu an 30+1 haftalığız ve hala 22 mm. Bende fitil kullanıyorum. İleri tarihleri gören var mı acaba
minnosbirkiz gunesada 22 haftalıkken detaylı ultrasonda rahim ağzımın 32mm çıktığını öğrendim, çok şükür bi problem yaşamadan oğlumu sağlıcakla vaktinde kucağıma aldım, değeriniz gayet normal stres yapmayın ☺️
fayting gunesada dün benim de detaylı ultrasonum vardı 31 mm ölçtü ama idrar durumuna günlük aktivitene rahmin kasılmasına göre o uzunluk değişiyormuş ben de çok umursamadım açıkçası bakalım
hicrankvck vanilya_kokusu_ yaa bende 35 mm çıktı ölçümüm diye seviniyorum 16. Haftamda ölçüm yapıldı 17 deyim su anda inşallah normal seyrinde devam eder iki çocugum daha var yatarak bi gebelik geçirmem çok zor
vanilya_kokusu_ hicrankvck progestan kulaniyormusun bu arada benimde 16 da 35 mm di 30+3 um 24 mm olmuş bende yatak istirahati çok yok açık ve net kızım var bitane daha çocuğa yemek yapmak zorundayım kalkıyorum vala
hicrankvck vanilya_kokusu_ hayır bana gayet iyi su anda dedi doktor benim leep geçmişim var rahim ağzımdan parça alındı o yüzden kısalık olabilr diye riskli gebelikte takipteyim 16.hafta 35 mm gayet iyi dedi
vanilya_kokusu_ gunesada karından baktı dedi korkma dikkat et seni götürür bu çok pozitif bir doktor Allah razı olsun korkutma dan çok güzel konuşyo valla 30+3 olduk bakalım nereye kadar gidecek
vanilya_kokusu_ hicrankvck iyi zaten benimde o civardaydi çünkü o zamanlar 26 haftalıkken 25 e düştü 29 da gittim 24 olmuştu 31 de gidecem pazartesi bakayım ne dicek tabi doktorum ordaysa