dgngr ilk kızımda da tedavi süreci vs yorucuydu ya şimdi gitsem tekrar aynı şeyler E bide düzgün doktor yok sıkıntı ederim kendime hep diyordum. Ama şimdi bu şekilde ilerlersem etkisi olurmu ne olur bilmiyorum ki en son vajina muayene oldum geçen sene yumurtalıklar %0 yani hiç çalışmıyordu o yüzden şimdi böyle ilerlesem etki eder mi ondan kafam karışıyor. Üstüne birde kilom var biraz 🤦🏻♀️