Merhaba herkese aklımı kurcalayan bir soru var yarın hastanede şeker yüklemesi testim var ve yaptığım araştırmalarda hem bu testin gerekli ve önemli olduğunu söyleyenlerin yanında kesinlikle yaptırılmamasi gerektiğini ve ileride diyabet gibi riskleri oluşturabileceğini söyleyenler de var çok endişeliyim doktoru öneren ya da bu konu hakkında detaylı bilgilendiren var mı kızlar