mrsyksll Merhaba adetim üzerinden 14 gün geçti. Kan tahlili verdim 0 çıktı. Benim durumumu yasayip daha sonra beta HCG si yükselen var mı ?
yavuzunannesiii mrsyksll boşuna ümitlenme canım beta kesin sonuç verir adet geçtikten sonra bu kadar geçmiş günün kesin strestendir inşallah en kısa zamanda hamile olursun