susirulosu Derin duru birce bu sıralar hoşuma gidenler 😅 ama yarın hoşuma gitmeyebilirler çok zor bi süreç 😂
3lifdamla Bu arada bende 2.hamileliğim İlk kızımın ismi Damla Bunun ismide Parla Olsun istiyorum ☺️ ama yinede bir isim arayisindayim sizce nasil?
susirulosu Demtserkan zaten nasıl karsr veriliyor ben çok şaşırıyorum 😂 Benim beğendiğimi kocam beğenmiyor onunkini ben ahhahah Bizim ortak beğendiğimizi kimse beğenmiyor falan değişik bir sirkülasyon 😂😂