Dnz Elif1ekim kesinlikle allahım sağlıklı olsunlarda 🙏🏻 Ama insan merak ediyor tabi 😇 Ben değişçeğini düşünmediğim için sen öyle deyince bi düşündüm canım 😂😂
arvenberen Pazartesi doğum var doktor erkek diyor ama tam gostemiyormus herşeyi mavili aldık heryerde ismi var kız olur diye çok korkuyorum olur mu 😨😨
Elif1ekim arvenberen yok canım o kadar da olmaz bence ben 12 13 14 15 16 17 de yanılabileceklerini söyledim kendi başıma geldiği için senin artık doğum gelmiş Rabbim oğlunu kucağına almayı nasip etsin..