rabia_duru ben biraktirdigimda 2.5 yaşındaydı ama bu yaşta bilmiyorum çok küçükmüş ne kuzu. Ama bırakmayı şöyle yaptım akşam emzirdim yatırdım gece kalkınca hiç vermedim çok ağladı baya ağlıyorlar sabah verecem diye öyle konuştum çocukla. Sonra sabah kalkinca vardım. Bir daha gün gece emzirdim yatırdım gece kalkınca vermedim yine çok ağladı daha sonra artık büyüdün diyerek konusak avuttum sabah kalkınca da vermedim. Kahvaltı yaptırdım. Bir daha da hiç vermedim ortalama 3 gün sürdü benim