Boğazlarımda 20 gündür neredeyse bi batma özellikle geceleri artan bi acı var ve kuruluk ne yaptıysam geçmedi geceleri uyuyamıyorum gündüz bişiler yiyip içtiğim için bi şekilde geçiyor acaba midemden kaynaklanıyor olabilir mi gaviscom şurup iyi gelir mi benimle aynı durumu yaşayan varmı