Beyzanur61 Kızlar 40+3 oldum doğumu başlatmak için meryem ana otu iç dediler bunu nasıl içiyoruz kaynatarak mı yoksa suda bekleterek mi ?
elinaz1 Beyzanur61 içildiğini duymadım doğum eylemi başlayınca suyun içine koyulup bitince çıkarılacak olarak biliyorum bir de duaları varmış onlar okunuyormuş o kadar
bsya Beyzanur61 İçilmiyor diye biliyorum onu doğum anında suya koyuyorlar o açıldıkça rahim de açılıyormuş öyle duymuştum içildiğini hiç duymadım bi araştır istersen