mertgencbusra canım ben panik atak seviyesini zirvede yaşıyan bir insandım birde benim riskli gebeliğim var serkilajliyim ve tam 8 aydır evde yatıyorum hastaneden hastaneye gidiyorum sen düşün başıma o kadar şey geldiki bu hamilelik sürecinde kendimi çok sucladigimda oldu ama anladım ki sen ne yaparsan yap hersey olacağına varıyor ve gercekten herşey geçiyor en başta kafanda bunu düşün gecicek hicbirsey kalıcı değil o sağlık anksiyeten içinde geçerli bu destek alabilirsin konuşma terapisi yapabilirsin bu sana iyi gelir her halimize gerçekten sukretmemiz gerekiyor gecmiste ağır panik ataklar geçiren biri olarak söylüyorum bunu kendine iyi gelen şeyler varsa yap yoksada illa olucak diye birşey yok kuran aç dinle dua et Rabbim sabrını veriyor gerçekten istediğin zaman konuşabiliriz yanlız değilsin