ru_a6 Bir tanıdığım şehir hastanesinde yapmıştı doğum sonrası karnına ağırlık koydular. Ben özelde yapmıştım doğumu, ne karnıma bastırdılar ne de ağırlık koyuldu. Her yerde farklı şeyler ıygulanıyor sanırım. Ama ameliyathane de vücut uyuşukken karnıma bastırdılarsa onu bilmiyorum bak.