Bebek çok hareketlendi korkuyorum açıkçası erken doğum riskim yok ama ya bi aksilik olursa diye korkuyorum. Bir de bazen alt çatı dedikleri yere ağrı giriyor genital bölgemdeki kemiklere yani normal mi bu durum ? Doğum şubat sonları mart başı gibi aynı olan var mı ?