Arkadaşlar ben normalde ilçe hastanesi talipliyim 39+4 bebeğin makat geliş olduğunu öğrendim doktor sezeryana gün vermiyor sancılarımın gelmesi lazımmış . Şehir hastanesine randevu aldım yarına 40 haftam doluyor yarın sizce şehir hastanesindeki doktor kabul eder mi bu haftadan sonra ? kafam çok kırışık doğumu şehir hastanesinde yapmak istediğimi belirtsem