Mlssss canım bende sebebi belirsiz düşük sonucu kürtaj oldum malesef.. bazıları.bekleme dedi ama ben hem kendi psikolojim için hemde aynı şeyi yaşamamak adına bekledim. 3 ay sonra başladık tekrar çok şükür suan 5 aylık hamileyim Allaha bin şükürler olsun bir sorun da yok. Ama iki ay yattım çünkü yine tehlikem vardı suan iyiyiz. Yani sende korkma birşey olmaz Allahım izniyle, doktorun tedavi tarzı bişey söyledimi sana