Kizlar 20.48 gibi birden suyum patladı sancı vs yokken ve pazar günü yatışim olup pazartesi sezeryan alınacaktim ilki sezeryan olduğu için. Geldim acile su gelişi varmış devam ediyor nstye bağladılar yatış yapacaklar ama yaşayan varsa acil mi alırlar yoksa sabaha yada gece yarısını beklerler mi ki bişey demiyolar