senaakck Kızlar 18. Haftamda çok belirgin seğirme gibi hareketler hissediyordum ama 19. Hafta bitmek üzere daha hissedemedim normal mi ara sıra oluyordu özellikle geceleri, şimdi özellikle bekliyorum elimi koyup tık yok ilk gebeliğim
nursenasu27 senaakck normal bence canım bende öyle oldu ilk gebeliğim kasığımda uzanırken hissetmiştim Rabbim kolaylığını versin inşallah
betulmommy senaakck henüz erken düzenli hissedebilmek icin, 31. Haftaya geldim yeni yeni her gün uzanınca hissediyorum
sehertanyeri senaakck ben 20 haftalık hala hissetmiyorum ilk gebelikte normalmiş korkmana gerek yok yani 🫠
cglctl senaakck bende 18. Haftamda seğirme şeklinde hissediyordum 20 den sonra iyice belirginleşmeye başladı şuan 28. Haftadayız baya dönmesini tekmelerini çok net hissediyorum hatta geçen hıçkırığını hissettim çok tuhaf ve farklı bir duyguydu 🫶
nursenasu27 senaakck çok şükür 36 olduk canım az kaldı tam hissettiğin zamanlar canını bile acıtacak kadar güçlü oluyorlar maşallah
senaakck sehertanyeri ay dimi bende öyle biliyorum ama 18. Haftada hissedince insan bekliyor 😄 nasıl geçiyor canım 2 gün kaldı bende 20 olucam
narcissus24 senaakck yok bende sallıyorum yürüyüyorum tık tık vuruyorum o ne zaman isterse hareket ediyor baya baya hissetmeye başladım 20.haftada bende
senaakck ayyuzlu99 böyle aynı yerde iki defa baloncuk patladı gibi bişey oldu. Dünde gece çok hafif bişey hissettim ama adını koyamıyorum bağırsak hareketi de olabilir ayırt edemiyorum
ayyuzlu99 senaakck ben de barsak hareketleri mi bebek mi vuruyor tam anlayamıyorum gibi. inşallah hareketlerinden uyuyamadığımız dönemleri görelim. Sağlıkla alalım kucağımıza 🙏
babyshark__ 21+5iz daha tam düzenli hissedeniyorum akşamları yatınca genelde hareket ediyor ikinci hamileliğim olmasına rağmen korkma canım düzenli hissetmek için erken