kbrozky1430 İlk betam 53 İkinci 166 geldi sonrq 5 gün sonra kanamam oldu az birşey sonra 3.kez verdik 689 geldi kahverengi leke geldi progestan başladılar bugün de yani 2 gün sonra 722 çıktı sizce dış gebelik mi
ayzesa kbrozky1430 Benim 522 ile öğrenip 40 saat sonra 837 e çıkmıştı ama kese görünmüştü. Bu pek mümkün değilmiş. 1000ler üzerinde zor görünüyormuş normalde. Sonra 1200lere, sonra 1400lere çıktı boş gebelikmiş artış iyi olmadığı için kürtaj olmuştum
kbrozky1430 ayzesa Çok zor bi durum insan hevesleniyor bide benim olmuyordu 5 yıldır evliyim hakkımızda hayırlısı olsun ama dış gebelikten korkuyorum
keleebeeekkk kbrozky1430 benimde böyle oldu düzensiz beta vardı sonradan düzeldi ama yine de sağlıksız oldu kese gelişmedi kürtajdan sonra tekrar gebe kaldım peşine hemen üzülme hamile kalabildiğine sevinmelisin demişti doktorum sağlıksızda olsa bu aşamaya gelemeyen çok insan var
kbrozky1430 keleebeeekkk çok haklısınız evet peki ne kadar süre sonra hamile kaldınız bide progestanı bıraktım ama bırakmasamıydım
keleebeeekkk kbrozky1430 allah korusun dış gebelikse onu beslemiş oluyosunuz ben kürtajdan sonra adet görmeden kaldım kese falanda küçüktü bebek gözükmemişti doktor 3ay bekle demişti ama gittiğimde de bir şey demedi hayırlı olsun korkma diğeri kötğ oldu diye bu da öyle olaxak değil demişti şükür bunda duyduk şuanlık sıkıntı yok
kbrozky1430 keleebeeekkk Allahım sağlıklı bereketli şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah evet iyi ki size sordum dediğiniz gibi beslemiş olurdum cuma günü gidicem yarın da birdaha beta vericem ama bu süreçte biraz yıpranandım
keleebeeekkk kbrozky1430 eşinide senide çok yıpratıcı oluyor ama geçiyor umarım sağlıklıya döner ama beta hcg artışı çok önemli düzensiz olup sağlıklı ilerleyen çok nadir oluyor
keleebeeekkk kbrozky1430 düşük canım sen bağlanmamaya çalış bir kere olduysa zaten bidaha olur inşallah dış gebelik değildir allahım sağlıklısını nasip etsin
sdc 1500 lerde vajinaldr kese görünür ama değer artmasına göre sağlıklı değil gibi duruyor dış gebelik geçirmiş biri olarak da keseyi tüpte veya biyerde görmeden kendinizi dış gebelik diye korkutmayın
keleebeeekkk sdc evet bu artış bazen gelişimi erken duran gebeliklerde de oluyor her zaman dış gebelik olmuyor
kbrozky1430 keleebeeekkk Yok çok ümitli değilim zaten bu değerlerden de sadece tüpüme zarar verir mi birdaha hamile kalır mıyım bin tane düşünce içinde bekliyorum yarını 😓
keleebeeekkk kbrozky1430 benimde ilk dış gebelik diye şüphelendiler vajinal ultrason ile bakıyolardu her muayenede hatta kese gözüktü korpus luteum bozulmuş düşük olcak demişti doktorum diğer doktorda ise onu da dış gebelik olarak görmüştü ve bana hem normal hem dış aynı anda olabilir demişti 😂😂 şükür sadexe sağlıksız gebelik çıktı benim betam bir hafta boyunda 41-44-50çıkmıştı
sdc kbrozky1430 aynı şekilde Vajinal veya ultrasondan bakılıyor cihaz tüpleride görüyor oraya da bakar heryere o şekilde ortaya çıkar
keleebeeekkk kbrozky1430 dış gebelik ihtimali var ama olmama ihtimalide var dış gebelikte tek taraflı şiddetli ağrı kanama oluyor diyolar