Ben de gitmeyi düşünüyordum . Ama özel hayatıyla ilgili problemleri var. Hakkında çok kötü şeyler yazıldı. Tabi bu tarafı bizi ilgilendirmez ama işine de yansıtırsa diye ben de endişeliyim. 5 dakika bakıp suratınıza bile bakmıyor diyenler var. Diğer hastaneden ayrılma daha doğrusu gönderilme sebepleri çok çirkin. Ama bizim için sanırım doktorluğu daha önemli. Kafam karışık benim de. Gülcan hanımla mı devam etsem