Leylalarr Kizlar geceden hafif sancım vardı ikindin nisanim geldi şimdi bazen 15 dk bazen 1 saat aralıklarla sancım geliyor ne zaman düzene girer hayırla doğurmak istiyorum artık 🥹
Kitappsever_1 Leylalarr ya doğum da yaklaşmış nişan fln gelmedi mi sıklaşrsa hastaneye git doğum başlamış olabilir
Seyma190623 Leylalarr benim 39+3 ve bugün nişan geleli 3. Gün olacak 2 gecedir sancı çekmekten mahvoldum suan 6-7 dkka da bire düştü sancılarım sabh 8 gibi gidicdm kontrole insallah sizindr düzene girer uzun bi süreç olmaz
Seyma190623 Leylalarr canım ben hiç yatamıypdum öyle ağrılar simdi hastaneye yatışım yapıldı 5 cmmiş açıklığım