gamzey25 Kızlar benim bir sorunum var 27. Haftamdayim kabızlığım var demir ilacına ara veriyorum bitkisel seyler yapıyorum yine de geçmiyor. Bagirsaklarimdaki sorun yüzünden migrenim tetikleniyor. 3 4 gün sürüyor Kalp çarpıntım genelde yüksek bazen 105in üzerine de çıkıyor Tansiyonum da gebelikten önce normalim 10\6 ydı simdi 11\7 _ 12\7 oluyor bazen de 13\8 tansiyonu dr her gün olc bana bilgi ver dedi Asıl sorum burun kanaması sabahları bir defaya mahsus burnum akıyor gibi hissediyorum bi siliyorum pelte kan geliyor Ama burnum kanadığı sabahlarda nefes alisim bile zor oluyor rahat bir uyku çekmiş olmuyorum . Aşırı harıl harıl durmayan bi kanaması degil. Sizde oldu mu gebelikte alakalı normal mi erken dogum ihtimalini aklima getirmeli miyim.
deryakurtulus gamzey25 Tansiyonum benim de hep 10/6 idi ama 11/8 çıkıyor artık hep, hala normal ama yükseliş var neden böyle oldu bilmiyorum.
flz3576 gamzey25 bende bugün tam 27 hafta oldum hergun geceden uyanınca burnum kanıyor gece tıkanıklıktan uyuyamıyorum sabaha karşı 1 saat uyusam uyuyorum oda gözler dayanmadığı için ne olcak böyle
gamzey25 gamzeata45 bir defalık oluyor sabahları sonra geçiyor hatta bir defasında yatak yorgan hep kan olmuştu akşamında tansiyonum baş agrimla birlikte tavan yapıp acillik oldum
aysegulk07 deryakurtulus tansiyonunuz hala normal sınırlar içinde ama burun içindeki kılcal damarlar inceliyor hamilelikte o yüzden kanamış olabilir ara sıra ölçün tansiyon takibi yapın geçmiş olsun
gamzey25 deryakurtulus bazen klima olan odada yatıyorum ama daha önce fazla kanadiginda klima ve kuru oda değildi sanırım
betulku Benimde o haftalarda hergün kanıyordu tansiyonum normaldi evi klima ve ısıtıcıyla ısıttığımız için kuruluğuna veriyordum ciddi bir şey olduğunu düşünmedim
gamzey25 aysegulk07 aysegulk07 her zaman olmadığı için şüphe de kaldım olduğunda da pıhtı şeklinde olunca muallakta kaldim
ezgi3452 gamzey25 Benim de çok oluyor geceden kanıyor sabah uyandigimda burnumun içinde kurumuş kan kalıntıları oluyor bazen ara ara dışarıda kan sızıyor. Doktorum hamilelikte normal olduğunu söyledi. Şimdi bir kış zamanı petekler yanıyor ortam kuruyor o da tetikliyor muhtemelen
sanem34001 Odam nemli olmasına rağmen aynı haftalara yakın bende de kanama olmuştu. Oluk oluk akan, saatlerce geçmeyen yada parça bırakan kanamaların riskli olduğunu söylemişti. Kanama devam ederse kan yönlendirelim demişti insallah kısa sürede geçer 🙏🏼💗
gamzey25 sanem34001 Amin teşekkür ederim. Nem konusunda şüphe de kaldım farkli odalarda uyuduğumda da oluyor çünkü. Aman baş ağrım olmasin burun kanamam bi şekilde geçiyor