betulmommy tugbaustuntas bana doktor 2 kutu gavıscon yazdı az önce ilk defa içtim börek yemiştim yakmıştı cok iyi geldi
Aysgulgndz tugbaustuntas az önce midem yandı ve ağrdı içtim renni şurup anında rahatlattı biraz biran önce yazdır rahatlarsın insaşlah zaten ya gavisgon yada renni yazıyorlar hamilelikte
Zehrailly tugbaustuntas Rennie tablet çiğneyin veya da gaviscon şurup bana bi tek bunlar iyi geliyordu.
evrim0101 Benim mide sorunum olduğu için 2. Ayımdan beri yanmalarım var ama şiddetli değildi 2 aydır aşırı şiddetli çekiyorum şurup en fazla 1 saat rahatlatıyor resmen gece asitle uyanıyorum yama ile sürekli daha 31 haftalığım geçmiyor günler 😔