tugba6060 Şuan 6 haftalık hamileyim sadece Folik asit kullanıyorum bitince multivitamin başlarsın dedi önereceğiniz folik asitli multivitamin var mı
busraggyy tugba6060 ilk 3 ay folik asit kullandım sonrasında multivitamine geçtim ama herkeste farklı oluyor tabi doktordan doktora değişiyor
dgngr tugba6060 denedim ama beğenmedim canım istemedi bıraktım. Troid ilacıyla demir kullanıyorum sadece
tugba6060 dgngr bende multivitamin içemiyorum inanılmaz kokuyor ve midem bulanıyor Folik asit magnezyum troid ve d vitamini ayrı ayrı kullanıyorum