nevinbulyaman Hamileyim ama daha çok başındayım çok halsizim çok uykum var bişi yiyesim yok. bunlar bu kadar başta normalmi
esdd nevinbulyaman bende oyleydım doktora soyledım prefolic plus kullan dedi onu kullandığımdan beri çok dincim
meliiissss nevinbulyaman evet canım bende öyleydim sonra bir kontrolde doktorum içeri girer girmez yüzün beyazlamış günlük işlerini bile yapmakta zorlanıyor musun dedi gerçekten çamaşır katlasam bile uyuyakalıyordum yorgunluktan. Durumu anlatınca hiç tahlil yapmadan demirin düşmüş hemen takviye yazalım dedi demir kullanmaya başladığımdan beridir de yerimde duramıyorum 17 haftalardaydım ilk kullanmaya başladığımda hiç ara vermedim hatta 28.haftadan beridir günde 2 tane kullanıyorum çok faydasını gördüm 🤗
ballim_dunya nevinbulyaman benimde daha yeni olmasına rağmen günde 24 saat varsa 20 saatini uyuyorum sanırım ve hala uykum var 😂
nevinbulyaman @Es07 geçen ay kontrole gittiğimde demir vermişti bitti bidaha almadım alsammı acaba yine
icidisibiranne Gebeliğin başlarında çok normal ben de öyleydim bence bi çok kadın öyledir. 12.haftaya kadar sürdü benim hem iştahsızlık,halsizlik ve uyku hali. Vücut hamileliğe alışınca geçiyor merak etmeyin 🤗sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🌸
nevinbulyaman @icidisibiranne anladım canım başımı kaldıramıyorum bazen elim ayağım tutmuyor Amin inşallah Allah razı olsun 😇🙏
nursenasu27 nevinbulyaman aşırı normal üç ay boyunca yeme içme yok bol bulantı kusma gözümü uykudan alamamak
nevinbulyaman @meliiissss anladım canım yarın gidicem doktora bakalım ne diyecek Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
nevinbulyaman @ballim_dunya benimde çok yeni çok başındayım bakalım neler olacak 2-3 gündür paso uyuyorum
nursenasu27 nevinbulyaman son dönemlerde aynı halsizlik sürekli hasta uyanma yemekten sonra ağırlık çökmesi gibi şeyler bekliyor olabilir seni şu an ben öyleyim az kaldı doğuma her sabah hasta gibi uyanma yüzüm davul gibi şiş ayaklar bacaklar fil gibi ellerimi kapatamıyorum sürekli baş ağrısı ağız kuruluğu