elf006 arkadaşlar klomen sonrası halsizlik çok oldu normal mi çatlatma iğne yaptm ve 36. saate dikkat ettik vajinal koku normal mi bu sürede iğne sonrası ovülasyon bakar mısınız yorumlarınızı bekliyorum ilk denemem ve yumurta üç tane gelişmiş
havva_5 elf006 klomen kullanmadım femara kullandım sonra ovitrelle ama bende böyle şeyler yapmadı sadece çok şiddetli baş ağrısı yapmıştı iğne çok güçlüymüş gerçekten he bi de diş eti hassasiyeti yaptı çok fena şişti falan
eylusce elf006 iğne sonrası ovulasyon yapmanıza gerek yok çünkü yanlış sonuç çıkarır. Hep pik gösterir
ebru30 vajinal akıntı yada koku normal degil enfeksiyon olabilir doktorunuza danısın bence. halsizlik olabiliyormus ben bu yan etkileri yasamadım sadece yüzümü asırı sivilce bastı hala onlarla ugrasıyorum malesef
ebru30 curcuna evet full hormon oldugu icin bende oyle bi yan etkisi oldu herkeste olacak diye bisey yok tabiki. benim bu ay 4. ve son kullanısım yarın kontrolum var belki de tedavi uzun sürdügü icin olmus olabilir bilemiyorum
curcuna ebru30 ben ilk kez kullanıcam daha adetin 3 günü başla adetin 13. günü gel dedi bana kontrol edecekmiş ilk kez olduğu için heyecanlıyım olur mu olmaz mı bende işe yarar mı merak ediyorum açıkcası