Noni benim de aynı şekilde oluyordu şu an 10+2 deyiz o zamanlarki kadar fazla değil.. doktoruma danıştığımda dinlendiğinde geçiyor olması lazım rahim büyüdüğü için bu şekilde dedi.. bazen bel ağrısı bazen kasık ağrısı oluyordu. Sen de doktorunla görüşmelisin ama olumlu düşün😁 sık sık dinlen ayaklarını yukarı kaldırmak işe yarıyor mesela ☺️