Öncelikle çok geçmiş olsun yaşayan bilir çok zor ben de bundan 9 yıl önce 3 aylık hamileyken yaşadım.Devlet hastanesinde gün aşırı 3 seans manevra yapıldı toparladım.Ama malesef bu hastalık ara ara doğumdan sonra ve yılda bir iki kere kendini hatırlatıyor.Hissettiğim gibi betaserc 24 mg tablet atıyorum bir hafta karar kötüleşmeden geçiyor şükür bu arada annem ve ananemde de var onları da yılda bir yoklar.Hamilelikten sonra bana da yapıştı gitmiyor ama önleminizi alın ani hareketlerden kaçının yüksek yastık ve sırt üstü sabit kalınca hafifliyor.Mesela yataktan aniden kalkmayın ve mutlaka bir KBB dru görsün sana ne yana doğru olduğunu söyler sen de o tarafa yatmazsın mesela ben sola dönük uyuyamıyorum kalkınca bir sallıyor beni