sunbloom123 Arkadaşlar kullanan varmı idrarda hafif kan görüldü test sonucunda doktorum yazalım dedi ama ben kararsızıım kullanip kullanmamakta hiçbir şikayetimde yok idrar enfeksiyonuyla ilgili şu ana kadarda hiçbir ilaç kullanmadım vitamin dışında
Rumsamut sunbloom123 Bende idrarda kan şikayetiyle acile gitmiştim. İdrar yolu enfeksiyonum vardı başka bi sorunum yoktu. İki kere içtim ve geçti. Doktorların verdiği ilaçlardan bu kadar korkmayın. Enfeksiyon hamilelikte çok tehlikeli. Ayrıca suya karıştırıp içiyosunuz meyve suyu gibi o kadar. Tek ya da iki seferlik bişey. Aksatmayın geciktirmeyin böyle şeyleri doktorunuzu dinleyin derim
aysegulykslll @“Rumsamut”# sunbloom123 kullanmazsan damla damla kana dönüşür idrarın olduğun yerden kalkamazsın enfeksiyon kadar kötü bişey yok dikkat edin ve doktorunuzun verdiği tozu kullanın bi zararını görmezsiniz
sunbloom123 Rumsamut ya aslında devlet ve özel takiplisiyim devletteki sorun yok dedi özeldeki söledi bunu ondan da kararsız kaldım
senemyetis Cuma günü idrarımda az canlı lökosit görüldü crp 18 di özel takipliyim doktorum verdi bi kere içtim geçti