nagehan2808 ben ilk betamı 4006yla sağlık ocağında öğrendim kadın doğuma yönlendirdiler sonra özelde takibe başladım ama sağlık ocağı 1 ay sonra arayıp gebeliğim hakkında bilgi aldılar sağlıklı ilerlediğini söyledim bir sonraki gün gebe okulundan arandım kaydımı aldılar