Tomris777 5 aydır korunmasız ilişki yaşıyorum innovita ovülasyon testi kullanıyorum doktora yumurtlama takibi yaptırdım yumurtlama da oluyor ama hamilelik olmuyor eşimi test vermesi için ikna edemiyorum ne yapabilirim kızlar lütfen yardımcı olun
CokCahilsinKeskeOlsen Tomris777 Sizin elinizden başka birşey gelmez. Hem 5 ay için konuşmak çok erken ama yinede eşiniz gitmesi şart. Bir sorun varsa bile erken tedavi olur ileri ki zamanlarda iş işten geçtikten sonra geç olduktan sonra uğraşıp durursunuz. Doktora gitmiyorsa çocuğu unatacak. Bunu açıkça söyleyin. Tek taraflı olacak şey değil.
melissa_cicek Tomris777 5 ay çok erken canım benim 11 ay korunmasız ilişki yaşadık doktora da gittik ne eşimde ne bende sıkıntı vardı 11 ayın sonun da hamile olduğumu öğrendim şunu da söyleyeyim çok stres yapmıştık en son artık yapmamaya başladık stres falan o zaman hamile olduğumu öğrendim
Tomris777 melissa_cicek Allah analı babalı büyütsün inşallah canım amh seviyenize baktırmışmıydınız benim amh ım düşük olduğu için doktorlar hemen hamile kalmam gerektiğini söylüyor birazda o yüzden erken davranıp stres yapıyorum
melissa_cicek Tomris777 evet baktirmistik benim amh aralığım iyi çıkmıştı inşallah sizde en kısa sürede hayırlısıyla hamile olduğunuzu öğrenirsiniz 🤍