ladyagmur1 hayırlısıysa Rabbim onu sana bağışlasın….. Ablam da senin haftandaydı kalp atışı duymadı sonra çok dua ettik, psikolojik olarak yanında olduk, cocuğu doğdu çok şükür kalbi atmaya başlamıştı, doktor stres yapma demişti, en ağır şey stres demişti
Cocuğu doğdu ama maalesef kalbi delik…
Ablam çok sıkıntı yaşamıştı hamileliğinde
Yeterli beslenmiyordu ….