Progestan kullanıyorum geçen hafta 6+1 gittiğimde kanama alanım görüldü bu hafta kontrole gittim kanama alanı sabit duruyor bebek 7 haftalık olmuş kalp atışı da vardı ama kese büyümemiş doktor düşükle sonuçlanabilir gebeliğin dedi onu duyduğumdan beri ne yerde ne gökteyim sanki bu durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan oldu mu? Kanamam şuan lekelenme şeklinde ped lekeleniyor ama dolma yok