Yazmelegi_ nazar_55 illa aserme olcak diye bisey yok❤️ hiç asermeden gebeliği geçen de var. Asermenin de belli bir zamanı varmi bilmiyorum
Busranur_mnts nazar_55 öyle illa aşerdim diyeceğim bişey olmadı ama camım tatlı çekiyodu iştahım açıldığı zamanlardan sonra oldu 16 haftadan sonra
yeliz1923 nazar_55 Ben kaymakamlıkta çalışıyorum kaymakama özel yemek yapıyorlar mutfağın önünden geçerken mis gibi yemekler kokuyor ne pişiriyolarsa bende aynısını yapıyorum 🤣🤣