cerenxertan Kızlar 10 haftalık oldum kusma vb var ama hala sanki hamile değilmişim gibi hissediyorum içimde his yok neden
betulmommy cerenxertan bende hiç belirti yaşamadım 20. Haftalardan sonra ufak ufak hissedince anlıyosun🤣
dilasi Uzun süre insan hissetmiyor zaten ilk tekmeleri hissedince biraz anlıyorsun aa bebek var diyorsun ama 30 la birlikte çok çok hissedersiniz😂