Ben gece içiyordum. Elhamdülillah hiçbir şikayetim olmuyordu. Geçen bir ara yine gece içtim ama midem acıkır gibi olmuştu, ondan mıdır nedir… sabaha karşı mide ağrısıyla uyandım. Sonra midem bulandı ve kustum. Demir ilacı kokusu geldi ağzımdan. Demirden olmuş belli. Biraz ara vermiştim. Şimdi tekrar içtim. Bakalım aynısı olacak mı…